Båtdeling

4 RS Feva
                                                                                                             2 Laser Radial
                                                                                                             3 J70

Seilforeningen er opptatt av at båtene er på vannet og seiles. Derfor arbeider vi nå med å utvide båtdelingsordningen vår.

Optimister, RS Feva og Laser Radial

For de mindre jollene har vi en ordning der medlemmer kan låne båt etter avtale med vertskap på Saltneven eller med styret på tidspunkter der det ikke er vertskap på Saltneven. I tillegg til medlemskap forutsettes det at seiler/foresatte er «sjekket ut» av vertskapet på Saltneven eller styret, at foresatte selv stiller med sikringsbåt samt selvfølgelig at utstyret behandles pent og forlates slik det var da man overtok.

Vertskapet kan kontaktes på saltneven@gmail.com

Styret kan kontaktes på styretksf@gmail.com

J70

Foreningens medlemmer kan delta i båtdelingsordningen for de tre J70-ene. Mot en årlig avgift, kan medlemmer som har gjennomgått vårt opplæringsprogram fritt benytte en av båtene en dag i uken i løpet av sesongen.

For mer informasjon, se her.