Overskrift

Havnereglement Saltneven

• Velkommen til KSFs sommerparadis for små og store!
  • I skoleferien er det vertskap på Saltneven, de representerer styret i KSF og har ansvaret for anlegget. Ta kontakt med dem hvis dere har spørsmål eller behov: Saltneven@gmail.com eller mobil 469 54 878
  • Saltnevens vertskap har myndighet til å anvise plassering av båter i havna ut i fra størrelse/dybde på båt og etter antall båter i havna, og kan flytte på båter hvis de finner dette hensiktsmessig. Den vestre del av havna, innenfor bølgebryter ved Saltnevens hovedbrygge er kun åpen for tillegging etter avtale med vertskap. Disse plassene skal ikke brukes i sterk vind eller mens det pågår regatta fra anlegget.
  • Havneavgiften er beskrevet i prisliste og gir tilgang til bruk av WC, dusj og vaskemaskin/tørketrommel i seilerhytta. Snakk med vertskapet om tilgang og betaling.
  • Strøm: Havneavgiften inkluderer 2 amp (kun ladestrøm) per båt (anlegget på brygga tåler ikke mer).
  • Vann: Havneavgiften inkluderer bruk av vannposten i havna. Alle oppfordres til nøkternt bruk av vann.
  • Det er kiosk i seilerhytta. Denne er åpen av og til, og etter behov.
  • Ved regattaer og andre arrangementer kan det være aktuelt å frigi bryggeplass. Vertskap vil da ha full myndighet til å omrokkere på plassering av båter i havna.

Saltneven er et familiested der vi viser omtanke og respekt for hverandre

ha et hyggelig opphold!

Hilsen styret i Kragerø Seilforening