Kragerø Seilsportsliga

er en enkel form for seiling, fri for forpliktelser og båthold. KSF står for opplæring, trening, regattaer, after-sail og en fantastisk opplevelse på Kragerøfjorden.

Som deltakende lag seiler man i KSF sine tre J70-båter hele sesongen, både under seiltrening og i seks planlagte regattaer.

Man trenger minimum fire personer for å stille et lag.

Det er ikke nødvendig for lagene å eie eller vedlikeholde båtene, det tar KSF’s J70-gruppe seg av. Laget stiller opp til opplæring, treninger og regattaer - og bidrar med godt humør og det sosiale!

Deltakerne trenger ikke ha forkunnskaper eller erfaring i seiling, mange av deltakerne som har vært med til nå har aldri seil før.

Er du interessert i å komme i gang med J70 seiling hos oss, send gjerne en e post til otm@mdesigns.no

Video om Kragerø Seilsportsliga

Video med introduksjon til seiling med J70-båt

KSFs deltakelse i Norsk Seilsportsliga

Kragerø Seilsportsliga er representert i Norges Seilforbund sin nasjonale J70 cup Norsk Seilsportsliga som er en nasjonal regattaserie med totalt fire arrangementer rundt omkring i Norge.

Laget fra KSF taes ut med bakgrunn i Kragerø Seilsportsliga som arrangeres i Kragerø av KSF.

Video om Norsk Seilsportliga

Lenke til Norges Seilforbund sin side om  Norsk Seilsportliga