KSF / Sparebanken Sør Seilcamp

Arrangør: Kragerø Seilforening
Påmeldingsfrist: 23.06.2023 22:00

Vis kart

I samarbeid med Sparebanken Sør arrangerer Kragerø Seilforening årlig en fire-dagers seilcamp på Saltneven siste uke i juni for barn og unge mellom åtte og 15 år (nybegynnere og erfarne).

I 2023 arrangeres KSF/Sparebanken Sør seilcamp

26 - 29 juni kl 10:00 - 17:00 hver dag på Saltneven. Transport til/fra Kragerø tilbys. Det planlegges grillmiddag for seilere med familie tirsdag 27. juni. KSF stiller med båter og låner også ut vest.

Kragerø Seilforening inviterer til fantastisk opplevelsesrike og lærerike dager for barn og unge, der sjøvett, bading, seiling, kameratskap og leker står i fokus! Dagene er fullspekket med aktiviteter ledet av seilforeningens dyktige instruktører.

KSF/Sparebanken Sør Seilcamp er et ypperlig alternativ for å aktivisere barn/ungdom i sommerferien – samtidig som de får med seg viktig kompetanse om det å ferdes trygt på og ved sjøen. Kanskje den optimale sommeropplevelsen for de mellom åtte og 15?

Seilcampen holdes på Saltneven siste uke i juni og starter mandag 26. kl. 10:00 og avsluttes torsdag kl 17:00. Erfarne seilere starter kl 09:30 fra dag 2. Og onsdag etter lunsj seiler vi til Kragerø …. for å kjøpe is!

Seilerne deles inn i grupper basert på erfaring og alder, nybegynnere, viderekomne, og seilforeningen stiller Optimister, Feva, Laser og Zoom-8seilere til disposisjon.

Transport fra og til Kragerø

Vi tilbyr gratis transport fra og til Kragerø med avgang kl. 09:30 fra snuplassen ved gjestebryggene ved Gunnarsholmen. Retur fra Saltneven ca. kl. 17:00.

Bevertning

Lunsj og frukt serveres hver dag og er inkludert i deltakeravgiften.

Grillmiddag for seilerne og deres familier

Tirsdag ettermiddag ønsker vi å arrangere en grillmiddag for seilerne og deres familier. Transport tilbys også her.

Deltakeravgift

Deltakeravgiften inkluderer lunsj (mat og drikke) og frukt hver dag, is i Kragerø, lån av seilbåt og transport fra/til Kragerø. Seileren blir også medlem av KSF ut inneværende år. Vi tilbyr også rabatt for flere deltakende søsken.

1 seiler   kr 2.800,-

2 søsken   kr 3.900,-

3 søsken   kr 4.950,-

Deltakeravgiften inkluderer medlemskap i KSF for 2023 på kr 420,-.

Hvis seileren allerede har betalt medlemsavgift for 2023, reduseres deltakeravgiften med kr 420,- pr. seiler.

Deltakeravgiften Vippses til nr 104103.

Husk å skrive seilerens(enes) navn).

Seilerstipend fra Sparebanken Sør til barn og ungdommer fra Kragerødistriktet

Kragerø Seilforening og Sparebanken Sør ønsker å stimulere flere barn og unge fra Kragerødistriktet til å delta i foreningens aktiviteter. Som et ledd i dette arbeidet, ønsker seilforeningen og Sparebanken Sør å tildele et Seilerstipend på kr 1.000,- til seilere fra Kragerødistriktet. Seilerstipendet trekkes fra deltakeravgiften som da blir som følger for de fra Kragerødistriktet:

1 seiler     kr 1.800,-

2 søsken kr 1.900,-

3 søsken kr 1.950,-

Deltakeravgiften inkluderer medlemskap i KSF for 2023 på kr 420,-.

Deltakeravgiften Vippses til nr 104103.

Husk å skrive seilerens(enes) navn).

Hjelp fra foresatte

Vi trenger hjelp fra voksne til

• 11:00 - 14:30 forberedelse og servering av lunsj
  • 10:00 - 13:00 og 14:00 - 17:00 sikringsbåt