Kragerø Seilforenings anlegg ligger fantastisk plassert på Saltneven, midt i Kragerøfjorden. På Saltneven er det gode bryggefasiliteter, et stort klubbhus og en stor flott uteplass med utsikt ut fjorden og inn til Kragerø. Sol fra morgen til sen kveld.

På Saltneven kan du leie klubbhus og telt for store og små arrangementer.

Vi leier ut til alt fra konfirmasjoner og jubileer til større firmaarrangementer, alt fra 20 til 120 personer

Storsalen i klubbhuset er ca 5,5 * 11 meter, og det er en stor støpt platting utendørs hvor det kan settes opp telt. Vi har godt med bord og stoler. Kjøkkenfasiliteter (enkelt storkjøkken) og toaletter i samme bygg.

Seilforeningen har også et solid telt (opptil 9 * 18 meter) som kan settes opp på plattingen.

Pris og tilgjengelighet på forespørsel. Ta kontakt med oss på saltneven@gmail.com.

Velkommen til fest og hygge på Saltneven!

Fotograf Mathias Fosso m fl.