KSF / Sparebanken Sør Juniorcamp

Arrangør: Kragerø Seilforening
Påmeldingsfrist: 30.06.2023 08:00

Vis kart

Kragerø Seilforening inviterer også i år til Juniorcamp som er for dem som har seilt en del tidligere og ønsker å ha mer moro på sjøen og lære mer. Juniorcampen er unik til å bli en tryggere og bedre seiler. De blir veiledet av KSFs dyktige trenere som har flere års erfaring fra tidligere seilcamper.

Juniorcampen starter fredag 30 juni kl. 10:00 og avsluttes søndag 2. juli kl 17:00 og holdes på Saltneven. Seilerne deles inn i grupper basert på erfaring, og vi seiler RS-Feva og Laser Radial.

Juniorcampen starter hver dag kl. 10.00 og avsluttes ca. kl. 17.00.

Vi tilbyr transport fra og til Kragerø med avgang kl. 09:30 fra snuplassen ved gjestebryggene ved Gunnarsholmen. Retur fra Saltneven ca. kl. 17:00.

Lunsj og frukt serveres hver dag og er inkludert i deltakeravgiften.

Deltakeravgift

Juniorcampen koster kr 2.000,- og inkluderer lunsj (mat og drikke) og frukt hver dag og transport fra/til Kragerø.

Deltakeren/seileren blir også automatisk medlem av KSF.  Er seileren allerede medlem av KSF, reduseres deltakeravgiften med kr 420,-.

Sparebanken Sør stipend til seilere fra Kragerødistriktet

Kragerø Seilforening og Sparebanken Sør ønsker å stimulere flere unge fra Kragerødistriktet til å delta i foreningens aktiviteter. Som et ledd i dette arbeidet, ønsker Seilforeningen og Sparebanken Sør å tildele et Seilerstipend på kr 1.000 til deltakerne fra Kragerødistriktet.

Seilerstipendet trekkes fra deltakeravgiften som da blir kr 1.000for de fra Kragerødistriktet: Er seileren allerede medlem av KSF, reduseres deltakeravgiften med kr 420,-.

For mer informasjon, kontakt Lise Welo på lise.welo@gmail.com eller på mobil 952 60 288.

Administratorer