Hvordan melde seg inn.

Innmelding skjer via Kragerø Seilforening sin side på NIF.

Min idrett har også en mobil app som kan benyttes.
Om du ikke er kjent med Min idrett fra før så har vi en liten "bruksanvisning" her:
Gå til Minidrett.no og logg deg inn. Har du ikke bruker fra før av må du opprette dette.

Når du er logget inn, kan du søke opp Kragerø Seilforening for å melde deg inn.
Først trykker du «Medlemskap» og deretter «Finn ny klubb».

Når du har trykket «Finn ny klubb» får du opp en søkeboks hvor du skriver inn «Kragerø Seilforening» og trykker søk.
For å gå videre tykker du på «Kragerø Seilforening»

Du vil nå få opp Kragerø Seilforening på høyre side.
Her må du huke av for  «Seiling (gren)» og velger enten kjølbåt eller jolle før du trykker på «Send søknad»

Registrere familiemedlemskap
For å få registrert alle i familien i et familiemedlemskap må dere først registrere hvert enkelt medlem gjennom Min idrett.no. Når det er gjort, sendes det en epost til tore@mdesigns.no med liste over hvilke personer som skal samles i familiemedlemskapet. Da trenger vi fullt navn og fødselsdato for å registrere dere korrekt.

Ved eventuelle feilmeldinger eller problemer send e post til tore@mdesigns.no for manuell innmelding. Inkluder fødselsdato, adresse og ønsket medlemskap.

Årskontingent

Aktivt medlem:                kr   900,-

Enkeltmedlem junior:   kr   420,- (0 - 20 år)

Familiemedlemskap:    kr 1.000,- for hele familien

Støttemedlem senior:  kr   400,-

Det aller triveligste er å la hele familien være en del av fellesskapet. Kontingenten er den samme, uansett antall familiemedlemmer. Obs; gjelder familiemedlemmer i rett opp- og nedadstigende retning.