Åpent informasjonsmøte

Åpent informasjonsmøte i Kragerø Seilforening

Tid:    Tirsdag 22 mars kl 18.30

Sted:    Sparebanken Sør (Legatsalen), Torvgata 11

For hvem:    Alle som er nysgjerrige på seiling og båtliv – barn,     ungdom og voksne

Er du medlem i KSF fra før, eller har du eller barna lyst til å prøve seiling? KSF inviterer til åpent informasjonsmøte for å fortelle om:

• Gratis introduksjonskurs til seiling
  • Gratis tirsdagsseiling for barn og unge hele sesongen
  • Sosialt samvær på Saltneven
  • Seiltilbud for hele familien som ikke koster mye
  • Seilforeningens Båtdelingsordning

Seiling er mestring, naturopplevelser og sosialt samvær…  …og seiling i Kragerø koster ikke skjorta!

Møtet er for deg med og uten seilerfaring – du er hjertelig velkommen i Kragerø Seilforening om du har egen båt eller ikke.

Vi byr på kaffe, brus og boller og gleder oss til å se store og små! Hvis det er noe du lurer på så kontakt oss gjerne på styretksf@gmail.com

Møt opp!

PÅMINNELSE ÅRSMØTE I KRAGERØ SEILFORENING

Postet av Kragerø Seilforening den 17. Feb 2022

PÅMINNELSE

ÅRSMØTE I KRAGERØ SEILFORENING

NÅ MED MULIGHET FOR FYSISK FREMMØTE

Et bilde som inneholder tekst, vannfartøy
Automatisk generert beskrivelse

Vi minner om årsmøte 2021 i Kragerø Seilforening. Basert på endringer i Covid-restriksjoner så kan vi glede med at vi nå kan avholde møtet som en kombinasjon av digitalt og fysisk møte. De som ønsker det kan fortsatt møte digitalt, samtidig som vi åpner for fysisk fremmøte!

Tidspunkt for møtet er tirsdag 1. mars klokken 18.00 og møtet blir avholdt i Kirkegt. 14, 3. etasje (møterom Steinmann over Kragerø Elektriske).

Dersom du ønsker å delta så meld deg på via den e-post du allerede skal ha mottatt fra oss. Dersom du, mot formodning, ikke har mottatt noen e-post så send ønske om deltakelse på en e-post til trondsb1@gmail.com.

Innkalling Digitalt Årsmøte

Postet av Kragerø Seilforening den 1. Feb 2022

Vi inviterer til årsmøte i Kragerø Seilforening tirsdag 1 mars kl 18.00. På grunn av Covid så avholdes møtet digitalt i år.

Vi har sendt ut invitasjon pr e-post til samtlige medlemmer men har erfart at for noen sin del så har e-posten gått i spamfilteret. Dersom du ikke har mottatt invitasjonen så vil vi sette pris på at du sender en epost til trondsb1@gmail.com så ordner vi at innkallingen kommer også til din e-postkasse.

Klikk på linken for innkallingen i pdf. format:

Innklalling årsmøte 2021 KSF.pdf

Styret i KSF

Juleseilas for joller

Postet av Kragerø Seilforening den 20. Nov 2021

Juleseilas (joller) - Kragerø Seilforening seiler julen inn!

Jollegruppa seiler julen inn i indre havnebasseng lørdag 4 fra kl 10 til kl 12.

KSF feirer at julen nærmer seg og at det er gøy å seile også i de kalde månedene. Seilasen, landets eneste med påbud om nisselue, går med start fra Gunnarsholmen og med rundingsmerker utenfor Stopp En Halv og staken på Monitorbåen.

Dette er selvfølgelig en regatta med bare gøy og moro. Litt kulde er ikke noe problem så lenge man har ull underst og en god våtdrakt.

Etter seilasen vanker det premier og pizza til alle på El Paso.

Vær- og vindforbehold må vi imidlertid ta, det kan ikke blåse for mye. Blir det dårlig vær så nøyer vi oss med pizza på El Paso!

Påmelding og spørsmål til Line Holm på 45 38 60 39 innen onsdag 1. desember.